Hamis reklámozás miatt beperelték a Johnson and Johnson-t

Újabb kártérítési per elé néz a Johnson&Johnson, viszont ezen eset legalább most nem babahintőporukat érinti.

A hírek alapján a vállalat sebészeti terméke, pontosabban a női implantátuma, megtévesztő információkkal kerülhetett ki a piacra. Fontos megemlíteni, hogy nem csak a Johnson&Johnson foglalkozik ilyen termékek forgalmazásával. Több nő került súlyos belső sérülésekkel a kórházakba a hasonló termék használata során, melyek után a vállalatok együttesen már több, mint 8 milliárd dollárnyi kártérítést fizettek ki.

000_1bm1u0-1024x576

A jelenlegi vádak szerint a Johnson&Johnson tudott a termék hibáiról, mégis ügyes marketingkampánnyal elterelték a figyelmet a veszélyforrásokról. Ha beigazolódik, hogy a vállalat ténylegesen félrevezette a vásárlóit, akkor több, mint 344 millió dolláros bírságot kell kifizetniük. Érdekesség, hogy a vállalat pár hónapja fizetett ki 114 millió dollárt a kaliforniai kormánynak hamis reklámozás miatt.

Ha tetszett akár egy kis részlet is, bátran vedd fel vagy a PortfoLife céggel a kapcsolatot és igényfelmérés , befektetési politika elkészítése után egy személyre szabott döntés előkészítést kapsz és tudsz majd a saját befektetéseidben dönteni diverzifikáltan.

e-logo-portfolife_light

Szeretnétek egy kötetlen beszélgetést a pénzügy világáról? Szeretnétek átnézetni meglévő biztosításotok?

Nincs más dolgod csak regisztrálj itt!

 Itt megteheted!

vagy akár

 Itt is megteheted!