Péntektől el indult a Mcdonald’s s új karácsonyi reklámja. Miről is szól? A kislány követi azt a hagyományt, hogy a rénszarvas elhagyja a sárgarépáját, amit átvehet egy McDrive-ból.
A videót megtekintheted itt
A KARÁCSONYOK mindegyike az ajándékokról szól, de ebben a reklámban a kislány eltökélt szándéka, hogy a Mikulás rénszarvasai ne maradjanak ki. A McDonald’s amikor elindította legújabb karácsonyi hirdetését – ezt úgy gondoljuk, hogy ez egy fiatalember meséje, aki mindent megtesz, hogy megtartsa a kislánya az utolsó sárgarépát, amit elhagytak a rénszarvasok és amit lepusztított egy vihar. A reklám elején elindulunk a kislánnyal és apjával egy McDonalds étterembe.
A 90 másodperces hirdetés a kislánnyal kezdődik, az apuka, pedig egy jól megérdemelt szünetet tart a karácsonyi vásárlás miatt a McDonald’s étteremben. Nem akarja megenni az utolsó sárgarépát a kislány, mert meg akar arról győződni, hogy a Mikulás rénszarvasai ajándékot kapnak minden karácsonykor a kemény munkájáért. Miután gondosan hazavitte az elhagyott répát az üzletek, a karácsonyi piacok és a buszok között, büszkén ajándékozza azt mamájának, hogy az segít eljuttatni a díszes ajándékot a rénszarvasoknak.
De akkor a bátyja azt közli vele, hogy nem csak egy rénszarvas van, amelyre a Mikulás támaszkodik.
Így az apa és a lánya egy késő esti utazásra indulnak az egyik gyorsétteremi lánc 24 órás meghajtójába, ahol egy újabb táskát kapnak.
Látható az, hogy miközben az apuka megpróbálja megrendelni a “Karácsonyi Atya” sajtburgert, a kislány arra emlékezteti, hogy a Mikulás most süteményeket fogyaszt, így nem kell őt zavarni.
A sárgarépát a karácsonyi vásárlók forgalmas utcáin is végig a kezében tartja. Majd amikor elalszik a buszon, sem hagyja el a rénszarvas ajándékát.
A hirdetés először péntek este volt látható a Channel 4’s Gogglebox-ban, amely 21 órakor kezdődött.
Emily Somers, a McDonald’s UK-tól elmondta: “Nagyon izgatottak vagyunk, hogy bemutattuk ezt a kreatív kampányt, amelyen nagyon sokat dolgoztunk a 2017-évi karácsony miatt.”.
“A kampányunk a várakozás, az izgalom és a varázslat pillanatainak középpontjában áll a karácsonyi vásárok mozgalmas napjaiban is.”
Az édesapa csalódott képe, amikor emlékezteti a lánya arra, hogy a karácsonyi apák nem esznek sajtburgert.
A hirdetéssel a McDonald’s elindította az új 2017-es karácsonyi menüjét. #reindeerready
Jelenleg ugyanakkor a McDonald’s s részvénye is tarol, hiszen csak ebben az évben 24,70%-ot emelkedett. Évente átlagosan 21,15%-ot tud emelkedni a részvény, amely ráadásul évente négyszer fizet nem is kevés osztalékot.
Sok kiskereskedő már jóval az ünnepi időszak előtt elindította karácsonyi hirdetéseit.
Ha tetszett akár egy kis részlet is, bátran vedd fel vagy a PortfoLife céggel a kapcsolatot és igényfelmérés , befektetési politika elkészítése után egy személyre szabott döntés előkészítést kapsz és tudsz majd a saját befektetéseidben dönteni diverzifikáltan.
Szeretnétek egy kötetlen beszélgetést a pénzügy világáról? Szeretnétek átnézetni meglévő biztosításotok?
Nincs más dolgod csak regisztrálj itt!
Itt megteheted!
vagy akár
Itt is megteheted!