A Twitter cég első alkalommal ért el nyereséget. Így 91 millió dolláros pluszban zárták a negyedévet. A friss jelentésből az is kiderül, hogy egy év elteltével nőtt újra a vállalat bevétele.
Pedig a felhasználók számát nem is tudták növelni. A siker okának az elemzők azt tartják, hogy rá tudták venni a felhasználókat, töltsenek minél több időt a Twitteren. Ahhoz hogy ezt elérjék a videólejátszásokra kellett koncentrálni és arra, hogy a megosztások illetve a bejegyzések száma egyre több legyen. A jelentésben az is szerepelt, hogy 2019 második felében még többet kell dolgozni azon ,hogy elmagyarázzák azt, hogy miként nyúltak bele az oroszok a 2016 év végi amerikai választásba. A Twitter 31, 5 dollárra emelkedett február 09-én 25 dollárról. A részvény ára azóta is nőt. A Twitter a részvénypiacon 2013. 11.07-én jelent meg.
Az utolsó évben kimagasló hozamot értek el rajta a befektetők, ugyanis 102,94 %-os hozamot láttak ebben a részvényben. A másik nagy meglepetés a Geely Automobily volt. Sok ügyfelem tavaly még csak nem is halott a Kínai autógyárról a Gelly Automobilyről, pedig már cég régóta üzemel és elég jól. Ugyanis a Geely, már 2010-ben Ázsiában bekerült a legjobb és legdinamikusabb elektromos autózás világába. Akkor vásárolta meg és kezdete felvásárolni a Zhejiang Geely Holding Group a tönkrement svéd Volvót. Akkor a vételár 1,2 milliárd font volt, ezt kifizette a Geely. A kínai vállalat szeretett volna hozzáférni a Volvo technológiájához. Később sikeres is volt a vétel , hozzá is fért. A Geely akkoriban 30.000 autót kezdett el gyártani, mind elektromos autó kivitelben. A Volvo sikeres megvásárlása után bevásárolta magát a brit Lotus autógyárba (51 százalékos tulajdonos), és övé lett a londoni taxikat gyártó London Taxi Co., majd az övé lett Malajzia legnagyobb autógyára, a Proton is. A cégek vezetője és tulajdonosa Li Sufu 51 éves kínai viszont nagyobb fába vágta a fejszét. Már tavaly év végén bekopogtatott a Daimler-hez egy 5%-os részvényvételi szándékkal , akkor a Daimlert diszkontáron akarta megvásárolni. Az akkori részvénypakett ára 4,5 milliárd dollár körül lett volna. Visszautasítást kapott. Akkor Li Sufu más technikához folyamodott ,egy befektetési alapon keresztül szép csendben elkezdte felvásárolni a Daimler részvényeket a piacon. Így a Geely a csaknem 10 százalékos részesedéssel a Daimler legnagyobb egyéni részvényesévé vált. Az ár mintegy 9 milliárd dollár lett,azaz 2200 milliárd forint. Ma a Geely birtokolja a a német Daimler járműgyártó 9,69 százalékát, míg egy kuvaiti szuverén alap visszacsúszott a második helyre , így csak a 6,8 %-val rendelkezik a cégben. Negyedéves jelentést adott ki az SAP is. SAP a negyedik negyedévben 2,36 milliárd eurós operatív eredményt ért el, ami azonban elmaradt a 2,39 milliárd eurós várakozástól. Ugyanakkor a társaság megemelte 2018-as eredményvárakozásait, miközben a 2020-as célokat változatlanul hagyták. Európában osztalékot is emelt a S.A.P. (a világ egyik legnagyobb szoftver és vállalatai irányítási cége), így a vállalat osztaléka 1,4 euróra emelkedett a részvényenként. Ezek a részvények a jövő részvényei. Emellett nagyon jó lehetőséget lát a JP. Morgan is a Netflixben és az Nvidia részvényében.
De azt majd egy következő írásban megírom.
Tehát kedves olvasó van élet a biztosítási kötvényen és a banki kamatokon is kívül, csak keresd meg a jó pénzügyi tanácsadót és várj türelemmel és nem 0,1-03%-ot fogsz a pénzedért kapni.Ha tetszett akár egy kis részlet is a cikkből, bátran vedd fel vagy a PortfoLife céggel a kapcsolatot és igényfelmérés , befektetési politika elkészítése után egy személyre szabott döntés előkészítést kapsz és tudsz majd a saját befektetéseidben dönteni diverzifikáltan.
Forrás: Blooomberg illetve http://business.financialpost.com
Szeretnétek egy kötetlen beszélgetést a pénzügy világáról? Szeretnétek átnézetni meglévő biztosításotok?
Nincs más dolgod csak regisztrálj itt!
vagy akár