Miért is kell toppon maradni?

Ha egy üzletember nem ismeri , a saját üzletét az baj. De az még nagyobb probléma, ha nem halad a korral.

Az értékesítés más volt a 90-es években más volt a 2000-es évek elején és más most. Két technika nagyon változott. a média erősödött ,internet fontossága kifejezetten kell egy értékesítőnek. Ha nincs saját platformja,honlapja akkor olyan “mintha nem is lenne”. Hirdetni is inkább a médiában és az interneten hirdetnek,az értékesítők. A másik legfontosabb,hogy míg a 90-es években a nagy nevű biztosítok egy kampánnyal, egy bolti reklámmal és max egy előadással üzletkötőket mozgattak meg. Míg manapság a legjobbak kellenek hozzá: Mindenben a legjobbak.Én egy ilyen előadásra, konferenciára utazok ma. Ott lesznek az ország legjobb értékesítői. http://ertekesitoknapja.hu/

Nekem az fontos,hogy ott legyek. Hisz naprakésznek kell lennem mindenben. A Biztoshozam csapata és én sem engedhetem meg a piacon a lazulást. Mivel értékpapír specialista vagyok és privát bankár,nekem nem csak a gazdasági és politikai történéseket kell ismernem,hanem az ügyfelek ohajait ,félelmeit és vágyait,illetve a profi kiszolgálást amit itt is megmutatnak. A Biztoshozam és a Portfolife igaz tőkepiaci szaktanácsadó cég, de nem egy a sok közül, hanem a Mifid 2 -vel együtt dolgozó a magyar piaccal szembemenő olyan cég akinek az ügyfél az első. Itt profi szakemberek dolgoznak ,profi ügyfelekkel. Én, mint aki ennek a cégnek 800 ügyfelének a hírleveleit írom,azt látom, hogy a profi előadok csak az értékesítéshez hozzáadnak. Ilyen pl Tonk Emil és Palánkai Gábor. Csak meg kell nézni az életútjukat.

Palánkai Gábor:

Néhány gondolat Gáborról:

15 éve sikeres cégeket vezet különböző iparágakban. 160 férőhelyes étterem, sportszerüzletlánc, autószalonok. A 15 év alatt rengeteg tréningen járt, 500-nál is több könyvet olvasott el a cégvezetés témakörében, és ezt a tudást igyekezett beépíteni a vállalkozásaiba. Kikristályosodott egy egyszerű, könnyen és biztonságosan másolható cégépítési rendszer, amit az általa alapított Ügyvezető Akadémián oktat kiscsoportos, gyakorlati műhelymunka foglalkozásokon.

Gyakorlati mentorként abban támogatja a KKV cégvezetőket, hogy megtalálják a cégük gyenge pontjait, megerősítsék őket, és egy stabil, profitábilis céget hozzanak létre viszonylag rövid időn belül. Olyan gyakorlati tudást oszt meg, amit saját cégépítési gyakorlatából merített.

Rendszeresen tart előadásokat egyetemeken, főiskolákon, a jövő vállalkozóinak igyekszik új nézőpontokat adni, és megóvni őket a sokak által elkövetett üzleti hibáktól.

A FIVOSZ-BossConnect mentorprogramjának egyik vezetője, ahol fiatal vállalkozókat, startupokat támogat tudásával és tanácsaival

Tonk Emil

Néhány gondolat Emilről:

Az egyik, ha nem a legismertebb üzleti tréner, aki meghatározó szerepet játszott a minőségi üzleti kultúra meghonosításában Magyarországon. Munkásságáért és legendás humoráért 2010-ben beválasztották a világ legjobb előadói közé, és 2013-ban elnyerte a Mentor-Oscar díjat is. A Magyar Marketing Szövetség alapítója és ügyvezető alelnöke, címzetes egyetemi docens, és az Üzleti Akadémia vezetője. Egy igazi ikon!

Konzultációra való jelentkezés