A McDonald’s elindította legújabb karácsonyi hirdetését

top-10-mcdonalds-1020687-TwoByOne

Péntektől el indult a Mcdonald’s s új karácsonyi reklámja. Miről is szól? A kislány követi azt a hagyományt, hogy a rénszarvas elhagyja a sárgarépáját, amit átvehet egy McDrive-ból.

A videót megtekintheted itt

A KARÁCSONYOK mindegyike az ajándékokról szól, de ebben a reklámban a kislány eltökélt szándéka, hogy a Mikulás rénszarvasai ne maradjanak ki. A McDonald’s  amikor elindította legújabb karácsonyi hirdetését –  ezt úgy gondoljuk, hogy ez egy  fiatalember meséje, aki mindent megtesz, hogy megtartsa a kislánya az utolsó sárgarépát, amit elhagytak a rénszarvasok és amit  lepusztított egy vihar. A reklám elején elindulunk a kislánnyal és apjával egy McDonalds étterembe.

nintchdbpict000367533289

A 90 másodperces hirdetés a kislánnyal kezdődik,  az apuka, pedig egy jól megérdemelt szünetet tart a karácsonyi vásárlás miatt a McDonald’s étteremben.  Nem akarja megenni az utolsó sárgarépát a kislány, mert meg akar arról győződni, hogy a Mikulás rénszarvasai ajándékot kapnak minden karácsonykor a kemény munkájáért. Miután gondosan hazavitte az elhagyott répát  az üzletek, a karácsonyi piacok és a buszok között, büszkén ajándékozza azt mamájának, hogy az segít eljuttatni a díszes ajándékot  a rénszarvasoknak.

De akkor a bátyja azt közli vele, hogy nem csak egy rénszarvas van, amelyre a Mikulás  támaszkodik.

Így az apa és a lánya egy késő esti utazásra indulnak az egyik gyorsétteremi lánc 24 órás meghajtójába, ahol egy újabb táskát kapnak.

Látható az, hogy  miközben az apuka megpróbálja megrendelni a “Karácsonyi Atya” sajtburgert, a kislány arra emlékezteti, hogy a Mikulás most  süteményeket fogyaszt, így nem kell  őt zavarni.

nintchdbpict000367533288 (1)

 

A sárgarépát a karácsonyi vásárlók forgalmas utcáin is végig a kezében  tartja. Majd amikor elalszik a buszon, sem hagyja el a rénszarvas ajándékát.

nintchdbpict000367533285

 

A hirdetés  először péntek  este volt látható  a Channel 4’s Gogglebox-ban, amely 21 órakor kezdődött.

 

Emily Somers, a McDonald’s UK-tól elmondta: “Nagyon izgatottak vagyunk, hogy bemutattuk ezt a kreatív kampányt, amelyen nagyon sokat dolgoztunk a 2017-évi karácsony miatt.”.

“A kampányunk a várakozás, az izgalom és a varázslat pillanatainak középpontjában áll a karácsonyi  vásárok mozgalmas napjaiban is.”

vlcsnap-2017-11-17-12h29m38s181-e1510921909776 (1)

nintchdbpict000367533287 (1)
nintchdbpict000367533284

Az édesapa  csalódott képe, amikor emlékezteti a lánya  arra, hogy a karácsonyi apák nem esznek sajtburgert.

A hirdetéssel a McDonald’s elindította az új 2017-es  karácsonyi menüjét. #reindeerready

Jelenleg ugyanakkor a McDonald’s s részvénye is tarol, hiszen csak ebben az évben 24,70%-ot emelkedett. Évente átlagosan 21,15%-ot tud emelkedni a részvény, amely ráadásul évente négyszer fizet nem is kevés osztalékot.

chart_free_McDonalds

 

Sok kiskereskedő már jóval az ünnepi időszak előtt elindította karácsonyi hirdetéseit.

Ha tetszett akár egy kis részlet is, bátran vedd fel vagy a PortfoLife céggel a kapcsolatot és igényfelmérés , befektetési politika elkészítése után egy személyre szabott döntés előkészítést kapsz és tudsz majd a saját befektetéseidben dönteni diverzifikáltan.

e-logo-portfolife_light

Szeretnétek egy kötetlen beszélgetést a pénzügy világáról? Szeretnétek átnézetni meglévő biztosításotok?

Nincs más dolgod csak regisztrálj itt!

 Itt megteheted!

vagy akár

 Itt is megteheted!

 

 

Vélemény, hozzászólás?