Tudta -e azt, hogy a True Alliance kiskereskedelmi csoport partnerségre lépett az Adyen globális fizetési platformmal, hogy 19 márkáján keresztül javítsa a vásárlói élményt? A partnerség révén az Adyen a True Alliance összes márkájában feldolgozza a fizetéseket, mind az üzletekben, mind online. Ennek célja a fizetések és a kockázatkezelés racionalizálása, valamint a működési hatékonyság és a terjeszkedési lehetőségek megteremtése.
A True Alliance márkakínálatában többek között a Ben Sherman, a Lacoste, a Nautica, a Speedo, a The North Face, az Under Armour, a Lee és a Wrangles szerepel. E márkák letéteményeseként a vállalatnak olyan fizetési partnerre volt szüksége, amely egységes áttekintést nyújt az üzleten belüli és az online tranzakciókról.
Az Adyen részvétele a partnerségben
Az Adyen Unified Commerce technológiáját választották ki a True Alliance összes műveletében történő bevezetésre. A karácsonyi időszak előtt a vállalat 23 márka weboldalát helyezte át az Adyen platformjára, nulla hatással a megrendelésekre, így a True Alliance azonnali, egységes áttekintést kapott a főszezoni tranzakciókról és valós idejű vásárlói betekintést. Az üzletekben az Adyen mind a 100 telephelyen bevezette az eladáshelyi (POS) terminálokat, integrálva az egységes kereskedelmi platformot. Ennek révén a kiskereskedelmi csoport vásárlói javított vásárlói élményt és csatornákon átívelő visszaküldési lehetőségeket élveznek.
További információ az együttműködésről
A True Alliance illetékesei szerint az Adyen bevezetése egyszerűsítette a folyamatukat mind a vállalkozáson belüli backend eljárások. Mind pedig az ügyfelek számára a különböző fizetési módok tekintetében, amelyeket a vállalat mostantól kínálni tud. Ezen túlmenően az együttműködés lehetővé tette a kiskereskedelmi csoport számára, hogy az ügyfélélményre összpontosítson, mivel a csapatok által az egyes folyamatokra fordított idő csökkent vagy megszűnt.
A True Alliance kiskereskedőként, forgalmazóként és engedélyesként csalás elleni védelemre is szükség volt. Az Adyen a beépített észlelési és megelőzési megoldását, a RevenueProtectet használta ki. Azért, hogy a True Alliance biztonsági protokollokat hajthasson végre. Ez biztosítja, hogy a tranzakciók biztonságban legyenek, védve ezzel mind az ügyfeleket, mind a vállalkozásokat.
Az Adyen legújabb fejlesztései
Az Adyen végponttól végpontig tartó fizetési képességeket, adatvezérelt betekintést és pénzügyi termékeket kínál egyetlen globális megoldás keretében a vállalkozások számára. Ügyfelei közé tartozik többek között a Meta, az Uber, a H&M, az eBay és a Microsoft. A közelmúltban a vállalat több partnerséget is kötött, többek között a Sift-tel és a PayPal-lal, lehetővé téve az előbbi számára, hogy frissítse vitakezelési megoldását. A PayPal és az Adyen integrálásával a Sift lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy elnyeljék a visszaterhelési adatokat, dinamikusan szállítsák a vitás esteket. Megerősítsék a vitás válaszok gyors kézbesítését és megtekinthessék az eredmények frissítéseit.
A vállalatról még !
Az Adyen N.V egy holland fizetési vállalat, amely elfogadó bank státuszával rendelkezik, és lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy elfogadjanak e-kereskedelmi, mobil- és értékesítési ponton történő fizetéseket. Az Euronext Amsterdam tőzsdén jegyzik.
Az Adyen online szolgáltatásokat kínál a kereskedők számára, amelyekkel a kereskedők elektronikus fizetéseket fogadhatnak el olyan fizetési módok segítségével, mint a hitelkártyák, betéti kártyák, átutalások és online banki ügyintézésen alapuló valós idejű banki átutalások. A kereskedőket különböző fizetési módokhoz kapcsolja, beleértve a nemzetközi hitelkártyákat, a helyi készpénzalapú módszereket és a mobilfizetési módszereket. A technológiai platform fizetési átjáróként és fizetési szolgáltatóként működik.
Vásárlási lehetőség !
Az Adyen egyre nagyobb versenyt tapasztal az olcsóbb megoldások részéről. A működési költségek gyorsan emelkednek, és ártanak az Adyen árrésének. A részvény még mindig komoly prémiumot követel. Adyen az egyik legfontosabb fintech vállalat, de kevesen tudnak róla. Az Adyen termékei megkönnyítik a globális fizetési folyamatokat, és a Stripe és a PayPal által kínált termékekkel versenyeznek. Ügyféllistáján olyan nehézsúlyú cégek szerepelnek, mint az Uber, a Microsoft és az Etsy, de egy kulcsfontosságú csökkenő mutatója megijesztette a befektetőket, miután 2023 első félévi eredményéről számolt be (a holland vállalatoknak csak évente kétszer kell beszámolniuk).
Ennek eredményeként a részvény másnap közel 40%-ot zuhant. De vajon ez csak egy hirtelen reakció, vagy van valami a zuhanás mögött?
Derítsük ki.
Az ügyfelek nem biztos, hogy hajlandóak prémiumot fizetni az Adyen termékeiért. Az Adyen jelentésében az elsődleges aggodalom a fizetési volumen növekedésének csökkenése volt. Az első félévben 2023-ban 23%-kal nőtt éves szinten. Ez jelentős lassulást jelent a 2022 második félévi 49%-os növekedéshez képest. Az ügyfelek megszerzése és a fizetési volumen növekedése az Adyen befektetési tézisének kulcsfontosságú része, és ha ez már nem a befektetők által elvárt ütemben történik, akkor van ok az aggodalomra. Ráadásul az Adyen versenyelőnye (vagy annak hiánya) nem az árképzésben rejlik, hanem a nemzetközi jelenlétében. Az Adyen alternatívái, mint a Stripe és a PayPal olcsóbbak és alacsonyabb az átvételi arányuk, mint az Adyennek. Ha az ügyfeleket nem érdeklik az Adyen előnyei az egyenes árképzéssel szemben, akkor a versenyelőnye nem létezik.
Az üzleti ügyfelek az Adyen platformot használják a fizetések csatornákon, pénznemeken és földrajzi területeken keresztüli elfogadására. Az integrált csatornák közé tartozik a mobil, a weboldal és az értékesítési pont. A platform fizetési analitikát is tartalmaz.
Figyelemre méltó!
Figyelemre méltó, hogy az eBay (EBAY) 2018-ban ejtette korábbi leányvállalatát, a Paypal-t, hogy helyette az Adyenre helyezze át a digitális fizetéseket. Pénzügyi szempontból az Adyen az elmúlt öt évben lenyűgöző, évente átlagosan több mint 40%-os bevételnövekedést mutatott. Úgy tűnik, a vállalat ügyfelei elégedettek, mivel a lemorzsolódás alacsony, és a piaci részesedés folyamatosan növekszik. Az Adyen több készpénzt tart a mérlegében, mint adósságot. A rossz hír az, hogy a vállalat árrése csökken. A vezetés szerint az árrés csökkenése az alkalmazottak felvételére és a marketingbe való befektetésre vonatkozó stratégiai döntésekből ered.
Javaslat!
Készítsünk el Önnel egy közös számlát, minimum 10.000 euróval ! Ebbe a portfólióba 2600 euróért (kb 1.008800 ft) vegyünk Adyen részvényt. Egy db Adyen részvény 647,6 euró így 4 db Adyen részvénynek leszünk a tulajdonosa. Vásároljon európai részvényeket. Ha Adyen részvényt vásárolunk, ne feledjük a többi jó európai részvényt se portfoliónkba megvenni. Ilyen jó részvény, még az Adidas, a Nestlé, a Reckitt Benckiser, a Novozymes, Novo-Nordisk és a Prudential Plc és a UBS, L’oreal részvénye.
Jogi nyilatkozat:
Ezek az adatok kizárólag termékinformációként szolgálnak, és nem értelmezhetők sem ajánlatként, sem meghatározott pénzeszközök eladására, ill. vételére történő felhívásként vagy ajánlásként a nevezett pénzeszközök, eszközosztályok, országok, ágazatok, kibocsátók stb. javára. Nem vállalunk felelősséget a megadott adatok helyességéért és teljességéért.
Ha kérdése van, vagy befektetne, keressen bátran:
• Telefonon:0670-605-1490
• skypon:koncz.peter@portfolife.hu
emailben:koncz.peter@portfolife.hu
Ha tetszett akár egy kis részlet is, bátran vegye fel vagy a Biztoshozam.hu csapatával a kapcsolatot és igényfelmérés , befektetési politika, nyugdíjtervezés elkészítése után egy személyre szabott döntés előkészítést kap és tud majd a saját befektetéseiben, megtakarításaiban diverzifikáltan dönteni.
Szeretne egy kötetlen beszélgetést a pénzügy világáról? Szeretne átnézetni meglévő biztosítását, értékpapírját?
Nincs más dolga csak regisztráljon ide kattintva!