Az InvestorsObserver a Yum! Brands, Inc. (YUM) részvényt 33-as elemzői besorolást adott. Ami azt jelenti, hogy a YUM-ot az elemzők magasabbra értékelik, mint a részvények 33%-át. A YUM átlagos célárfolyama 149,333 dollárés az elemzők a részvényt vételre értékelik.
Nahát! Kíváló eredmények várhatóak a KFC háza táján !
A YUM! Brands, a KFC, a Taco Bell és a Pizza Hut márkák vezető vállalata nemrégiben semleges/tartási és enyhe vételi besorolást kapott, összhangban a kvantifikációs rendszer konszenzusával. Pozitívan megemlíteném az éves árbevétel- és bevételnövekedést, a 3 éves osztaléknövekedést, a pozitív cash flow-t és kifejezetten a KFC márka értékesítésének erőteljes növekedését. A szembeszél a mostani körülmények (FED kamatemeése, szigorodő kamatpolitika, kereskedelmi háborúk, “könnyű pénz” időszak vége, infláció, emelkedő olajárak és közel keleti konfiktusok megjelenése ) miatt a Yum! Brands jelenleg alulteljesít az S&P500 indexhez képest. Viszont a lefelé mutató kockázat továbbra is van, ez az adósságterhelés és a negatív saját tőke. A YUM! Brands 2023. november 1-jén, szerdán, reggel 7:00 órakor teszi közzé harmadik negyedéves pénzügyi eredményeit, majd 8:15-kor (ET) konferenciahívást tart a vállalat pénzügyi teljesítményének és stratégiájának áttekintésére.
A YUM! Brands vállalatról
Yum! Brands. Inc. a Kentucky állambeli Louisville-ben székhellyel rendelkező leányvállalatai több mint 56 000 éttermet franchise vagy működtet több mint 155 országban és területen a vállalat koncepciói szerint. Az anyavállalat a KFC, Taco Bell, Pizza Hut és a Habit Burger Grillből áll. A KFC, a Taco Bell és a Pizza Hut márkák a csirke, a mexikói stílusú ételek és a pizza kategóriák globális vezetői. A Habit Burger Grill egy gyors, alkalmi éttermi koncepció. Amely a megrendelésre készített chargrillezett hamburgerekre, szendvicsekre és még sok másra specializálódott. 2023-ban a KFC, a Taco Bell és a Pizza Hut márkák az Entrepreneur ‘ s Top Global franchise rangsor első öt helyezettje közé kerültek. Ezen kívül 2023-ban Yum! Brands szerepelt a Bloomberg nemek közötti egyenlőség indexében, a Forbes listáján. Amely Amerika legjobb munkaadóit tartalmazza a sokszínűségért, és a Newsweek listáján, amely elismeri Amerika leginkább felelős vállalatait, Amerika legnagyobb munkahelyeit A sokszínűségért és Amerika legnagyobb munkahelyeit a nők számára. 2022-ben a céget a Dow Jones Fenntarthatósági Index Észak-Amerika részvényei közé sorolták.
Tervek
A YUM! Brands készen áll arra, hogy profitáljon digitális kezdeményezéseiből és az azonos áruházak értékesítésének erőteljes növekedéséből. A robusztus Taco Bell teljesítmény és az egységbővítési erőfeszítések is jót ígérnek.
Az elmúlt évben a Yum részvényei! A márkák 10,8% – kal növekedtek, szemben az ipar 6% – os növekedésével. A 2023-as eredménybecslések felfelé történő felülvizsgálata tükrözi az elemzők optimizmusát a vállalat növekedési potenciáljával kapcsolatban. Az elmúlt 60 napban a Zacks konszenzus becslése a 2023-as bevételekre 0,39% – kal, részvényenként 5,19 dollárra nőtt.
A Növekedést Ösztönző Tényezők
A Yum! Brands cégnél aktívan folytatják az átalakulást az egyetlen értékesítési pontrendszer felé az Egyesült Államokban. A vállalat frissítette mobilalkalmazását és a Hut Rewards-ot az ügyfélélmény javítása érdekében. Számos digitális funkciót vezetett be a mobil és online platformokon az összes márkaszegmensben, növelve a vendégélményt. A vállalat erőfeszítései a szállítási szolgáltatások fellendítésére pozitív eredményeket hoztak. 2023 második negyedévében a YUM körülbelül 7 milliárd dolláros digitális értékesítésről számolt be, tükrözve e kezdeményezések sikerét. Ezenkívül dragontail rendszereket vezetett be, kihasználva az AI-t az élelmiszer-előkészítés és a szállítási képességek javítása érdekében. A vállalat kiterjesztette globális platform elfogadását 28 piacon, mind a KFC, mind a Pizza Hut márkákon keresztül. A vállalat azt tervezi, hogy ezt a rendszert 7000 nemzetközi üzletbe integrálja 2023-ig. 2023 második negyedévében a YUM erőteljes, 9%-os növekedéssel lenyűgözte a befektetőket az ugyanazon üzlet konszolidált értékesítésében. A megnövekedett étkezési forgalom, a digitális erőfeszítések és a stratégiai partnerségek vezettek a növekedéshez. A Taco Bell, a KFC és a Pizza Hut 4%-kal, 13% – kal és 4% – kal növekedett az azonos áruházak eladásaiban. A vállalat profitált a feltörekvő piacok fellendüléséből. A vállalat a fogyasztói értékekre, a digitális terjeszkedésre és a franchise-együttműködésekre összpontosítva várhatóan fenntartja ezt a pozitív lendületet.
Taco Bellről
A Taco Bellre való fokozott összpontosítás jót ígér. 2023 második negyedévében a Taco Bell bevételei 6% – kal nőttek az előző év azonos időszakához képest, 621 millió dollárra. A növekedést elsősorban az azonos áruházi eladások (4%) és az egységek (5%) növekedése támogatta. Emellett a kereskedelmi stratégiák hangsúlyozása, beleértve a márkaépítést, a tömeges rendezvényeket és a digitális kezdeményezéseket, jól hangzik.
A negyedév során a Taco Bell nemzetközi rendszerértékesítése 18% – kal nőtt az előző év azonos időszakához képest a folyamatos fejlesztési lendületnek és az erős értékajánlatoknak köszönhetően (a menüinnovációs ajánlatok révén). A társaság a negyedév során 63 bruttó új egységet nyitott meg, köztük 27-et a nemzetközi piacokon. A vállalat hangsúlyozta, hogy fokozza digitális kezdeményezéseit, hogy ösztönözze az ügyfelek elkötelezettségét és a digitális értékesítést a következő időszakokban.
A Siker Kulcsa
A vállalat stratégiája hangsúlyozza a folyamatos egységbővítést az értékesítés fokozatos növelése érdekében. 2023 második negyedévében a vállalat 1025 üzletet nyitott, ami 6%-os egységnövekedést eredményezett az előző év azonos időszakához képest. A vállalat pozitív visszajelzésekről számolt be franchise partnereitől is, széles körű fogyasztói vonzerőt és hatalmas kiaknázatlan piaci lehetőségeket képzelve el. Figyelembe véve a meglévő lábnyomát 55,361 éttermek világszerte, YUM! Brands úgy véli, hogy hosszú távon nagyjából megháromszorozhatja globális jelenlétét.
Javaslat
Vásároljon Ön is Yum! Brands részvényt, ha még nem tette volna meg. Hiszen a Yum! Brands, Inc. részvényei az elmúlt három évben több mint 23,39%-kal nőttek. Egy részvény ára jelenleg 119,58 dollár. 1 millió 86.000 forintért 25 db részvényt vásárolhat (kb 365 ft/ dollár árfolyamon). A szilárd kereslet, az egységfejlesztés és a computeres vagyis az online eladások növekedése hajtja a vállalat teljesítményét. A Yum! Brands részvényei kiválóan megférnek a Mastercard, Nike, Kellanova, Novo-Nordisk, Berkshire Hathaway és az Alphabet, Home Depot részvényei illetve az 6,38%-os hozamot adó 2025-ben lejáró General Motors és a szintén 2025-ben lejáró Lengyel Államkötvény mellett.
Jogi nyilatkozat:
Ezek az adatok kizárólag termékinformációként szolgálnak, és nem értelmezhetők sem ajánlatként, sem meghatározott pénzeszközök eladására, ill. vételére történő felhívásként vagy ajánlásként a nevezett pénzeszközök, eszközosztályok, országok, ágazatok, kibocsátók stb. javára. Nem vállalunk felelősséget a megadott adatok helyességéért és teljességéért.
Ha kérdése van, vagy befektetne, keressen bátran:
• Telefonon:0670-605-1490
• skypon:koncz.peter@portfolife.hu
emailben:koncz.peter@portfolife.hu
Ha tetszett akár egy kis részlet is, bátran vegye fel vagy a Biztoshozam.hu csapatával a kapcsolatot és igényfelmérés , befektetési politika, nyugdíjtervezés elkészítése után egy személyre szabott döntés előkészítést kap és tud majd a saját befektetéseiben, megtakarításaiban diverzifikáltan dönteni.
Szeretne egy kötetlen beszélgetést a pénzügy világáról? Szeretne átnézetni meglévő biztosítását, értékpapírját?
Nincs más dolga csak regisztráljon ide kattintva!